Tuesday, April 16, 2013

Top 12 Të Dashurat E Cristiano Ronaldos (FOTO LAJM)

Ai nuk është vetëm kampion brënda fushës së lojës me klasin dhe golat e tij por edhe jashtë saj me imazhin që transmeton. Edhe pse është një ndër futbollistët më të mirë të dekadave të fundit, çuditërisht ylli portugez i Real Madrid, Cristiano Ronaldopërfiton më shumë jashtë stadiumeve se sa brënda tyre. Por kjo e ka një arsye: imazhi.

Luzitani është një ndër futbollistët dhe njerëzit e famshëm më të dashur nga femrat dhe jo vetëm. Numri i fanseve të tij është disa dhjetëra milionë në shumë vende të botës. Edhe partneret që ka patur në krah të tilla kanë qënë: të shumta dhe nga vende të ndryshme.
Aktualisht Ronaldo është në një lidhje me modelen ruse Irina Shayk, një nga lidhjet e tij që kanë zgjatur më shumë dhe me të cilën pritet edhe të martohet.
Por më parë CR7, si te Manchester United ashtu edhe te Sporting Lisbona, ka patur disa të dashura ku disa prej tyre janë emra të njohur të showbizz-it.
Kim Kardashian, Paris Hilton, Raffaella Fico dhe Imogen Thomas, janë disa prej të dashurave të portugezit.
A të pengojnë kaq shumë të dashura e mbi të gjitha kaq të bukura? Në rastin e Ronaldos jo

No comments:

Post a Comment